Forum zrobione jest na podstawie serialu "Huntik Secrets and Secers"
Administrator
Czary unieruchamiające/uruchamiające
Nazwa: Aktywacja.
Opis: Czar aktywujący pułapki
Nazwa: Klucz mocy.
Opis: Czar otwierający zamknięte drzwi itp.
Nazwa: Mega klej.
Opis: Czar unieruchamiający zaatakowanego łowcę/tytan. Bardzo trudny do odczarowania.
Nazwa: Uwiązanie.
Opis: Czar unieruchamiający zaatakowanego łowcę/tytana. Nie jest trudno się z niego uwolnić.
Nazwa: Uwolnienie.
Opis: Czar uwalniający unieruchomionego łowcę/tytana.
Nazwa: Zamknięcie.
Opis: Czar zamykający drzwi itp.
Czary leczące/naprawiające/wzmacniające
Nazwa: Czysta energia.
Opis: Czar, dzięki któremu możemy użyć trzy czary więcej w danej kolejce(czyli dwa, bo jeden tracimy na użycie tego czaru).
Nazwa: Niezguba.
Opis: Czar poprawiający wzrok na kilka sekund, dzięki czemu możemy zobaczyć daleko położone miejsca, których nie da się zobaczyć gołym okiem.
Nazwa: Nowe życie.
Opis: Czar, dzięki któremu możemy wezwać wybranego tytana ponownie(nie zmienia to faktu, że możemy użyć tylko pięć tytanów na walkę, lub sześć na turniej).
Nazwa: Odrodzenie.
Opis: Czar naprawiający zniszczone przedmioty.
Nazwa: Omnimoc.
Opis: Czar zmieniający ludzi w bestie, które są bardzo szybkie i silne.
Nazwa: Wieczna walka.
Opis: Czar odnawiający HP.
Nazwa: Wydłużenie.
Opis: Czar przedłużający różne przedmioty.
Nazwa: Wzmocnienie.
Opis: Czar dodający +1 siły i obrony tytanowi.
Czary umysłowe
Nazwa: Naiwność.
Opis: Czar kontrolujący umysł wroga, po przez co można mu wmówić nieprawdziwe informacje. Czar można użyć tylko raz podczas walki, ale nie na swoim wrogu(na wrogim tytania np.)
Nazwa: Proroctwo.
Opis: Czar, dzięki któremu widzimy przyszłe ruchy osoby/tytana, na której go użyliśmy.
Nazwa: Transport sfera.
Opis: Czar, dzięki któremu możemy stworzyć przenoszącą różne obiekty/tytanów/ludzi sferę, którą kierujemy za pomocą umysłu.
Nazwa: Widziadło myśli.
Opis: Czar tworzący iluzję.
Czary zwinnościowe
Nazwa: Hiperskok.
Opis: Czar, pozwalający na wysoki skok.
Nazwa: Koci skok.
Opis: Czar, dzięki, któremu łowca może spokojnie wylądować, spadając nawet z ogromnych wysokości.
Nazwa: Pajęcza moc.
Opis: Czar, dzięki, któremu łowca może się przylepić do każdego materiału.
Nazwa: Pajęczy krok.
Opis: Czar, pozwalający na serię zwinnych skoków.
Nazwa: Szybki cień.
Opis: Czar, dzięki któremu ciosy łowcy, oraz jego bieg są bardzo szybkie.
Nazwa: Szybki ogień.
Opis: Czar, dzięki któremu ciosy łowcy, oraz jego bieg są bardzo szybkie.
Czary defensywne
Nazwa: Bariera światła.
Opis: Chroni przed wzrokiem Króla Bazyliszka.
Osłona: Brak.
Nazwa: Kulista osłona(w bajce nazywa się osłona, ale dali tą nazwę dwóm czarom, dlatego zmieniłem).
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Osłona: 20 HP.
Nazwa: Kulista straż.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Osłona: 25 HP.
Nazwa: Mentalna bariera.
Opis: Chroni przed kontrolą umysłu.
Osłona: Brak.
Nazwa: Ochronna sfera.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Osłona: 5 HP.
Nazwa: Osłona.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Osłona: 15 HP.
Nazwa: Płaskożer.
Opis: Chroni przed jednym atakiem wroga pożerając go.
Osłona: 20 HP.
Nazwa: Ostatni jęk.
Opis: Osłania łowcę nicią po, której poruszają się trujące robaki. Gdy wróg nas zaatakuję zostaję zatruty ich jadem.
Obrażenia: Jad zabiera 5 HP co kolejkę.
Nazwa: Schronienie
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Osłona: 10 HP.
Nazwa: Stalowa sfera.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Osłona: 20 HP.
Nazwa: Tarcza gromu.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Osłona: 30 HP.
Czary Ofensywne
Nazwa: Burza błysków.
Opis: Podstawowy czar, którego zna każdy łowca. Służy do oświetlania ciemnych zakamarków, oraz do atakowania wroga z dystansu.
Obrażenia: 5 HP.
Nazwa: Ciemna fala.
Opis: Czar powstający nad wrogiem i potrafiący zaatakować kilka tytanów/łowców stojących koło siebie.
Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Cięcie pioruna.
Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia.
Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Czarna dziura.
Opis: Powstając wsysa wszystko, między innymi tytanów(wyjątkiem są te latające). Łowcy nie są na nią podatni.
Obrażenia: Całe HP, wciągniętym tytanom.
Nazwa: Czarna mgła.
Opis: Czar utrudniający widoczność wrogowi.
Obrażenia: Brak.
Nazwa: Czarny piorun.
Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia.
Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Czarny rój.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Fala.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 15 HP.
Nazwa: Fala ostrzy
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Kamienna dłoń.
Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia.
Obrażenia: 15 HP.
Nazwa: Kamienny wiatr.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 15 HP.
Nazwa: Kwaśna mgła.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Mroczny punkt.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 20 HP.
Nazwa: Odesłanie.
Opis: Czar odsyłający jednego tytana.
Obrażenia: Całe HP tytana.
Nazwa: Ostry cios.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 20 HP.
Nazwa: Ostry mróz.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu, oraz służy do unieruchamiania wroga na kilka sekund.
Obrażenia: 10 HP.
Nazwa: Piorunujące cięcie(w bajce czar się nazywa identycznie jak ten wyżej, dla tego zmieniłem nazwę... Błąd tłumaczy).
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 20 HP.
Nazwa: Puls światła.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu.
Obrażenia: 10 HP.
Nazwa: Pustka.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu i potrafiący zadać obrażenia kilku łowcą/tytanom stojącym koło siebie.
Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Smocza pięść.
Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia.
Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Trująca dłoń.
Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia, oraz służy do topienia niektórych materiałów.
Obrażenia: 20h.
Nazwa: Trujący cios.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu, oraz służy do topienia niektórych materiałów.
Obrażenia: 20 HP.
Nazwa: Trujący kieł.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu, oraz służy do topienia niektórych materiałów.
Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Wybuch żaru.
Opis: Czar atakujący wroga z dystansu, oraz służy do topienia niektórych materiałów.
Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Żar ognia.
Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia, oraz służy do topienia niektórych materiałów.
Obrażenia: 5 HP.
Przełamania
Nazwa: Przełamanie czaru.
Opis: Przełamuje czary.
Nazwa: Przełamanie klątwy.
Opis: Przełamuje klątwy.
Nazwa: Przełamanie więzi.
Opis: Przełamuje więź łowcy z tytanem, dzięki czemu może się on związać z innym człowiekiem. Aby go użyć należy unieruchomić wroga.
Offline